All Ages, All Races, All Genders je moto svjetski poznatog brenda MAC Cosmetics i najbolje opisuje kome je namijenjena. Kada govorimo o MAC brendu govorimo o kozmetici koja sve poziva na igru sa šminkom i zbog toga što nikog ne isključuje danas ima milijune fanova u svakom kutku svijeta. MAC je danas globalni beauty fenomen, ali svaka priča ima svoj početak pa tako i ova.
MAC (Make-Up Art Cosmetics) je osnovan u Kanadi od strane Franka Toskana (šminkera i fotografa) i Franka Angela (vlasnika salona) koji su bili frustrirani slabom ponudom make up proizvoda koji će dobro izgledati na fotografijama. U početku su šminku proizvodili u svojoj kuhinji i prodavali je preko salona make up artistima, fotografima i modelima, a uskoro su zaludili modne urednike i stiliste što je u ožujku 1984. dovelo i do prodaje u šminke u sklopu robne kuće u Torontu.
Ključ uspjeha je sigurno bio i šik minimalističko pakovanje koje je u fokus stavljalo isključivo boje, nijanse i teksture. Jedan od najpopularnijih proizvoda je bio crveni mat ruž koji je dobio svjetsku popularnost nakon što ga je Madonna nosila na jednom snimanju. Ubrzo je MAC svojim širokim asortimanom, vrhunskom kvalitetom i odvažnim pristupom osvojio beauty industriju. 1994. godine osnovan je MAC Aids Fund u sklopu kojeg se prodaju legendarni Viva Glam ruževi, a zaradu od istih ulažu u borbu protiv HIV-a i AIDS-a i do danas je prikupljeno preko 450 milijuna dolara, a samo neka od lica kampanje su Lady Gaga, Pamela Anderson i Nicki Minaj.
MAC kozmetika postaje dio Estée Lauder kompanija 1994.godine, a danas se prodaje u preko 120 zemalja u svijetu. Za brend je karakteristično nekoliko kolekcija mjesečno, suradnja sa svjetskim zvijezdama poput Rihanne, Ariane Grande, Giambattiste Vallija i mnogih drugih. Poznato je da MAC ima vrhunske make up artiste koji rade na tjednima mode, fashion i beauty snimanjima, ali i u dućanima. Upravo zahvaljujući make up artistima i fanovima diljem svijeta MAC danas ima kultni status svjetske šminke broj 1!