FAQ – Učestala pitanja

1. Kada ću dobiti svoj paket?
Za pakete koji se dostavljaju na vašu odabranu adresu rok isporuke je 2 – 5 radnih dana dok je rok za isporuke u odabrane Douglas parfumerije do 8 radnih dana.

2.Isporučujete li vikendom?
Pakete isporučujemo isključivo radnim danom.

3. Mogu li pratiti svoju pošiljku?
Nakon što se vaša narudžba obradi na vašu ćete e-mail adresu primiti broj za praćenje pošiljke, a status narudžbe dalje možete pratiti na https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke

4. Kakvi su troškovi slanja i tko dostavlja pakete?
Dostava paketa se vrši putem kurirske službe GLS Hrvatska, te je raspoloživa na cjelokupnom teritoriju Republike Hrvatske osim na pojedinim otocima.
Cijena dostave iznosi 4,65 EUR i navedena je u pregledu košarice prije izvršenja plaćanja. Za narudžbe u vrijednosti iznad 47,78 EUR cijena dostave je besplatna.

5. Dostavljate li pakete izvan Hrvatske?
Otpremu (dostavu) vršimo isključivo na području Republike Hrvatske.

6. Mogu li preuzeti svoj paket u nekoj od Douglas poslovnica?
Preuzimanje narudžbi moguće je u određenim Douglas parfumerijama. Prilikom narudžbe i odabira načina dostave jednostavno odaberite jednu od ponuđenih poslovnica koja vam najbolje odgovara za preuzimanje paketa.

7. U kojim poslovnicama mogu preuzeti paket?
Narudžbe trenutno dostavljamo u sljedeće poslovnice:

  • Poslovnica Trg bana Josipa Jelačića 1, Zagreb
  • Poslovnica Garden Mall, Zagreb
  • Poslovnica Konzum, Radnička 49, Zagreb
  • Poslovnica Kreše Golika 3, Zagreb
  • Poslovnica Kaptol Centar, Nova Ves 17, Zagreb
  • Poslovnica Arena Centar, Zagreb
  • Poslovnica Designer Outlet, Zagreb
  • Poslovnica Portanova, Svilajska 31a, Osijek
  • Poslovnica Franjevački trg 6, Varaždin
  • Poslovnica Nikole Tesle 2, Dubrovnik
  • Poslovnica Salona Mall, Matoševa 10, Solin
  • Poslovnica Tower centar, J.P. Kamova 81a, Rijeka
  • Poslovnica Trg 111. brigade Hrvatske vojske 2, Rijeka
  • Poslovnica Ulica Akcije Maslinica 1, Zadar
  • Poslovnica Max City Pula, Ulica Stoja 14A, Pula
  • Poslovnica Ulica Kralja Tomislava 7, Split
  • Poslovnica Mall of Split, Split
  • Poslovnica Dalmare, Velimira Škorpika 23, Šibenik


8. Hoću li biti obaviješten/a kada je paket spreman za preuzimanje?
Prilikom odabira opcije za preuzimanje paketa u nekoj od ponuđenih Douglas parfumerija primit ćete obavijest putem e-maila u trenutku kada paket bude spreman za preuzimanje.

9. Mogu li narudžbu preuzetu u poslovnici platiti pouzećem?
Za narudžbe koje se preuzimaju u Douglas poslovnicama moguće je isključivo virmansko ili kartično plaćanje.

10. Mogu li platiti u ratama?
Prilikom kupovine na douglas.hr moguće je plaćanje PBZ VISA i PBZ Maestro karticama obročno na 2 do 6 rata uz minimalnu kupnju u iznosu 26,54 EUR te Premium Visa karticom 2 do 6 rata iznad 66,36 EUR.

11. Mogu li promijeniti narudžbu?
U slučaju da želite promijeniti narudžbu kontaktirajte nas na info@douglas.hr ili putem telefona na broj: 08001221

12. Mogu li otkazati narudžbu?
Narudžbe se mogu otkazati u bilo kojem trenutku unutar 14 dana kontaktom na info@douglas.hr ili putem telefona na broj 08001221

13. Moram li se registrirati za kupnju na douglas.hr?
Za kupnju putem douglas.hr registracija nije potrebna, možete kupovati kao gost, no svejedno je potrebno upisati vaše podatke za dostavu i e-mail adresu. Registracijom postajete član kluba, te vam se omogućuje popusti prema pravilniku Douglas Club kartice.

14. Mogu li napraviti narudžbu za poklon?
Ako želite voljenu ili dragu osobu iznenaditi poklonom nudimo vam i tu mogućnost. Nakon odabira željenog artikla, prilikom završetka kupovine u drugom koraku „podaci o korisniku“ odznačite kućicu „Adresa za isporuku robe je ista kao i adresa naručitelja“ te u za to predviđene rubrike unesite podatke osobe kojoj želite poslati poklon, a mi ćemo odraditi ostatak.

15. Što ako nisam dobio/la potvrdu narudžbe?
Molimo da nas kontaktirate na info@douglas.hr ili putem telefona na broj 08001221

16. Što ako dobijem oštećeni paket/proizvod?
U slučaju da vaš paket stigne oštećen ili je neki od naručenih proizvoda oštećen molimo kontaktirajte nas na info@douglas.hr. 

17. Nisam dobio/la sve što sam naručila?
Ako ste zaprimili nepotpunu narudžbu molimo vas kontaktirajte našu korisničku službu na info@douglas.hr ili putem telefona na broj 08001221.

18. Mogu li vratiti narudžbu/pravo povrata?

Kupac ima pravo na povrat kupljenog proizvoda, bez navođenja razloga, u roku od 90 dana od dana preuzimanja robe. Više o tome pročitajte na poveznicu Povrat/reklamacija robe. Preduvjet jednostranog raskida Ugovora jest da roba nije korištena te da se nalazi u originalnoj zapakiranoj ambalaži.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora tj. povrat kupljenog proizvoda u roku od 90 dana ako je predmet kupnje zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, a bila je otpečaćena nakon dostave.
Kupac snosi trošak vraćanja proizvoda, povrat paketa se vrši putem kurirske službe GLS Hrvatska, a cijena iznosi 35 kn.

19. Mogu li dobiti povrat sredstava?
Povrat sredstava moguć je u slučajevima otkazivanja narudžbe ili primitka oštećenog artikla. Više detalja o uvjetima povrata možete pronaći u rubrici Povrat/Reklamacija robe.

20. Mogu li zatražiti izdavanje R1 računa?
Za izdavanje R1 računa potrebno je prilikom narudžbe u 2. koraku odabrati opciju „Pravna osoba?“, nakon čega će se pojaviti dvije rubrike u koje upišite podatke o vašoj tvrtki; ime tvrtke i OIB.

21. Zaboravio /la sam svoju lozinku?
Kada se zbog zaboravljene lozinke ne možete prijaviti u svoj korisnički profil na douglas.hr ispod polja za upis korisničke e-mail adrese i lozinke kliknite na poveznicu „Zaboravili ste lozinku? koja će vas preusmjeriti na obrazac u koji je potrebno upisati vašu registriranu e- mail adresu i poslati zahtjev za obnovu lozinke. Na vaš e-mail u kratkom će roku stići poveznica putem koje je moguće promijeniti i upisati novu lozinku. Reset lozinke moguće je zatražiti jednom u 24 sata.

22. Što kada imam problema pri registraciji?
Molimo vas da nas kontaktirate na info@douglas.hr ili putem telefona na broj 08001221.

23. Kako mogu promijeniti svoje podatke?
Svoje korisničke podatke u bilo kojem trenutku možete promijeniti ili nadopuniti pristupom svojem korisničkom profilu. Odabirom rubrike „Moj Douglas“ i zatim „moji podaci“ otvorit će se preglednik s rubrikama podataka. Registrirana e-mail adresa je jedinstvena i vezana uz korisnički profil te ju nije moguće izmijeniti. U slučaju promjene e-mail adrese molimo kontaktirajte nas na info@douglas.hr ili 08001221.

24. Imate li e-poklon bon u ponudi?
E-poklon bon trenutno ne postoji u ponudi douglas.hr-a.

25. Gdje i kako mogu dobiti svoju Douglas Beauty Card?
Svoju Douglas Beauty Card možete zatražiti u svakoj Douglas parfumeriji ili prilikom registracije na douglas.hr. Više informacija o uvjetima korištenja vaše Douglas kartice možete pronaći u rubrici Douglas Beauty Card – pravilnik.

26. Kako mogu iskoristiti loyalty popust ili kupon (kod) prilikom online kupovine?
U prvom koraku kupovine u rubriku „kod za popust“ unesite važeći kod.

27. Koji su mogući načini plaćanja u Douglas prodavaonicama?

  • Mastercard, Maestro, Visa American Express, UnionPay International, Diners, JBC i Discover jednokratno 
  • ZABA - Maestro, Visa i Mastercard od 2 do 6 rata iznad 26,54 EUR/200 kn
  • RBA - Visa i Mastercard od 2 do 6 rata iznad 39,82 EUR/300 kn, Maestro i Visa Electron isključivo za jednokratno plaćanje, RBA Rbica
  • PBZ - Maestro i Visa od 2 do 6 rata iznad 66,35 EUR/500 kn, Mastercard isključivo za jednokratno plaćanje
  • PBZ CARD - Premium Visa od 2 do 6 rata iznad 66,35 EUR/500 kn, Maestro isključivo za jednokratno plaćanje
  • OTP - Mastercard i Visa od 2 do 6 rata iznad 66,35 EUR/500 kn, Maestro isključivo za jednokratno plaćanje
  • DINERS - 2 do 6 rata iznad 66,35 EUR/500 kn

28. Koji su mogući načini plaćanja na Douglas web shopu?

  • Pouzećem – u gotovini prilikom pruzimanja paketa
  • Virmanski – općom uplatnicom ili Internet bankarstvom
  • American Express jednokratno
  • Diners jednokratno
  • Mastercard, Maestro i Visa jednokratno
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • PBZ VISA i PBZ Maestro od 2 do 6 rata uz minimalnu kupnju u iznosu 26,54 EUR/200 kn
  • ZABA - Maestro, Visa i Mastercard od 2 do 6 rata iznad 26,54 EUR/200 kn
  • Premium Visa 2 do 6 rata iznad 66,35 EUR/500 kn
  • Prilikom odabira opcije preuzimanja paketa u parfumeriji moguće je isključivo virmansko ili kartično plaćanje. Plaćanje pri preuzimanju narudžbe u parfumeriji nije moguće.

29. Narudžbe na upit
Sve proizvode koji imaju oznaku „dostupno na upit“ moguće je naručiti putem našeg Douglas Call Centra na broj 08001221 ili putem kontakt forme.  Po primitku upita povratno ćemo vas kontaktirati sa svim informacijama za daljnju obradu narudžbe.

30. Douglas poklon bon
Bonove je moguće naručiti na željenu adresu putem info@douglas.hr-a ili Douglas Call Centra na broj 0800 12 21. Bonovi se ne mogu trošiti prilikom online narudžbe, već u preostalim željenim Douglas parfumerijama. Rok trajanja bona je godinu dana od datuma izdavanja koji je naznačen na bonu i isti nije moguće produljiti.

31. Kontakt
Služba za korisnike Douglas Web Shopa 
Možete nas kontaktirati u sljedeće radno vrijeme:
Radnim danima od 10:00 do 16:00 sati
Telefon: 0800 1221
E-mail: info@douglas.hr